torsdag den 4. august 2016

Book Haul Juli

Book Haul Juli


Juli måned har været en dejlig måned med sommerferie og rejser. Jeg har blandt andet været i Berlin, som er en af mine yndlings byer.
Da det har været sommerferie, har jeg haft ekstra meget tid til at kigge på bøger, så jeg har derfor fået købt et par stykker, som jeg gerne vil dele med jer.

Sommer Days And Summer Nights -  Stephanie PerkinsEn af de bøger jeg fik købt i juli er Summer Days And Summer Nights. Der er en masse gode forfattere, der har været med til at skrive denne bog, og derfor måtte jeg bare eje den.




A Work In Progress - Connor Franta
Connor Franta fortæller, hvordan livet fra en lille by dreng til et kendt ansigt på internettet er. Denne bog har jeg rigtig gerne ville have længe, og jeg tænkte, at det var på tide, at jeg endelig fik købt den. Jeg glæder mig meget til at læse den.




Ulykkernes tid - Moira Fowley-DoyleHvert år er der, for denne familie, en tid med en masse ulykker. Det kan være at brække et ben eller noget helt andet. -Denne bog lød simpelthen så interessant og jeg har hørt godt om den, så jeg glæder mig meget til endelig at kunne sige, at denne bog er min.


Perfect (impulse 2) - Ellen HopkinsDette er 2'eren af Impulse af Ellen Hopkins. Jeg har anmeldt Impulse, og kunne derfor rigtig godt tænke mig at læse Perfect. Du kan se min anmeldelse her Impulse-Anmeldelse-LeasBogunivers.





Twilight - Graphic Novel Volume 1 -Stephenie Meyer
Jeg har længe godt kunne tænke mig at læse Twilight. Jeg kan ikke rigtig tage mig sammen til det, da jeg jo allerede har set filmen. Da jeg så, at man kunne få dem som graphic novels, måtte jeg bare læse dem.




Twilight - Graphic Novel Volume 2 -Stephenie MeyerDette er volume 2 af twilight som grapic novel.








Blandet Neil Gaiman bøger illustreret af Chris Riddell
Denne her pakke indeholder tre Neil Gaiman bøger, som er illustreret af Chris Riddell. En af bøgerne er Coraline, som jeg læste i folkeskolen.






These Broken Stars - Amie Kaufman
Denne smukke smukke bog, blev jeg simpelthen nødt til at eje. Den er simpelthen så smuk og historien lyder virkelig god.
Man skal ikke dømme en bog på dens opslag, men den er altså viiirkelig pæn efter min smag :D




Det sidste brev fra din elsker - Jojo Moyes
Jeg elskede virkelig Jojo Moyes' to bøger 'mig før dig' og 'efter dig'. Denne her bog lød også rigtig interessant og jeg læser allerede i den. Se mine anmeldelser af dem her MigFoerDig-JojoMoyes-Leasbogunivers Efterdig-JojoMoyes-Leasbogunivers






Tropisk Paradis - Millie MarottaSom mange af jer allerede ved, elsker jeg disse tegnebøger, og jeg bruger utrolig meget tid på at tegne i dem.






Fantastische Wildnis - Millie Marotta
Dette er den eneste bog, som jeg købte i Berlin. Men jeg er utrolig glad for den, og den giver mange minder fra Berlin.



Bog mærker
Det sidste boglige jeg har købt i denne måned, er disse to super søde bogmærker.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar