tirsdag den 9. august 2016

Smuk indeni -smuk udenpå - Julia Sofia

Smuk indeni - smuk udenpå
Julia Sofia

People'sPress


Bedømmelse: 5/5
Originalsprog:
Dansk Originaltitel: Smuk indeni - smuk udenpå

Smuk indeni - smuk udenpå er en bog fra YouTube-stjernen Julia Sofia. Bogen handler om, at man skal sætte pris på den indre skønhed, og på at vi alle er skønne, PRÆCIS som vi er. Men på samme tid er der også makeup guides og skønheds guides inde i bogen.

Julia Sofias bog, smuk indeni - smuk udenpå, når helt ind i læserens hjerte. Julia Sofia formår at gøre det klart, i sin bog, at vi alle sammen er smukke uanset højde og drøjde.
I starten tænkte jeg, at det var for meget, så meget der blev insisteret på den indre skønhed og på at vi ikke ligner modeidealerne. MEN efterhånden som man får læst i bogen, finder man ud af, hvor stort et budskab Julia Sofia vil ud med, og for mit vedkommen lykkedes det hende i hvert fald, at få mig til at tænke meget over de ting, hun har skrevet.
Julia Sofias bog er hurtigt læst, men jeg tror, det er sådan en bog, som jeg vil tage frem på en dårlig dag, hvor man har brug for en lille selvtillids indsprøjtning eller bare har brug for noget hyggelæsning.
Jeg kunne rigtig godt lide denne bog, og derfor får den ikke mindre end 5 ud af 5 stjerner ***** 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar