søndag den 13. november 2016

Bogforum 2016

Bogforum 2016


Har du nogensinde drømt om at gå sammen med tusindevis af andre mennesker, som alle har den samme passion, nemlig bøger? På bogforum går den drøm i opfyldelse.    Jeg tilbragte min lørdag (13/11-16) i Bella Centeret, hvor der blev afholdt det årlige bogforum. Det var min første gang på bogforum, og det var derfor en hel speciel oplevelse for mig.    Jeg kom, da de åbnede dørene kl. 10, og startede med at kigge lidt rundt for at finde ud af, hvor de forskellige steder, jeg skulle være henne, var. Jeg havde egentlig ikke lavet et så tætpakket program, så der var lejlighed til flere gange, at kunne sætte sig ned og slappe lidt af og bare studere de mange, mange mennesker.

Jeg kom hjem med fire bøger, bøger som jeg faktisk havde planlagt, at jeg ville prøve at få fingrene i til dette års bogforum.

Som helhed var det en fantastisk oplevelse at være til bogforum. Alle de glade mennesker, som alle har en interesse i bøgerne var simpelthen noget af en oplevelse.
At møde udenlandske forfattere og høre dem tale om deres bøger var altså også noget af en oplevelse.
Alt i alt var bogforum 2016 en fantastisk begivenhed, og jeg håber, at jeg næste år har mulighed for at være der alle tre dage og ikke kun en dag som i år.
 


Gode tips til dig der skal på dit første bogforum:
-Sørg for at have lavet et godt program hjemmefra, så du hele tiden ved, hvad du skal foretage dig.
-Hav tålmodighed, der er mange mennesker på bogforum, og det er ikke alle, der er lige hensynstagende.

Til at slutte af med er her lige et to billeder, et af Audrey Carlan og et af Patrick Ness:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar