søndag den 12. november 2017

Girl online på turné af Zoe Sugg - Girl online #2

Girl online på turné

Zoe Sugg

Gyldendal

Læs min anmeldese  af Girl online #1 her:

Bedømmelse: 4/5
Originaltitel: Girl online – on tour
Sprog: Dansk
Originalsprog: Engelsk
Noah skal ud på en verdensturné og på denne turné har Penny fået lov til at tage med. Penny har store tanker om, hvor fedt dette bliver, herunder især tiden med Noah.  Alt går dog ikke som Penny regner med, hun er slet ikke lige så meget sammen med Noah, som hun håbede på, inden de tog af sted.
Jeg elskede den første Girl Online bog, så jeg var lidt skeptisk overfor om dette ville blive en dårlig 2’er. Men jeg syntes bestemt ikke, at dette var en dårlig 2’er. Jeg var underholdt, og det føltes som om, at siderne vendte sig selv.
Jeg følte virkelig, at dette var en ”hygge” bog. Med det mener jeg, at jeg ikke skulle bruge særlig mange kræfter eller have meget overskud til at læse den.
Jeg må indrømme, at jeg synes Penny og Noah virker som et virkelig godt par, og jeg synes, at de virker vildt søde sammen.
I denne her bog, går alt ikke som Penny ønsker det, hvilket jeg synes er ret fedt, så alt ikke bare er lyserødt.
Selvom Pennys blog nu kun bliver læst af udvalgte personer, så har bloggen stadigvæk stor betydning for Penny og for bogen. Det jeg specielt holder af Girl online er vekslingen mellem blogindlæg og almindelig tekst.
Jeg kunne rigtig godt lide denne bog, jeg giver den 4 ud af 5 stjerne ****. Jeg kunne rigtig godt lide den, men den var ikke helt ligeså god som 1’eren, og derfor får den 4 ud af stjerner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar